Welcome~


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, June 27, 2010

jia you~

又过了一个礼拜
这个礼拜我没有回家
就在宿舍度过
有一个朋友他不要读了
真的很伤心
大家在一起那么久了
突然间这样
那以后没有人陪我炸来炸去了
不知道啦
不想去想了
我的目标是什么
dubai七星级酒店
the most luxury hotel in the world
要努力
然后去那里工作
别的我不想去理了
什么都不要理了
好不好
我能的吧?
加油~



keep changing everyday..
i noe i'm tired.
i noe i scare lost it..
but i dowan to k..
i can do it..
rite?
gambate~

No comments:

Post a Comment